Przedwyborcze sondaże niedoszacowały poparcia  |  Dyrektorka Polskiego Radia  |  TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przedwyborcze sondaże niedoszacowały poparcia  |  Dyrektorka Polskiego Radia  |  TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przedwyborcze sondaże niedoszacowały poparcia  |  Dyrektorka Polskiego Radia  |  TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Maj 12, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radiowa Jedynka z najniższą słuchalnością w historii badania Radio Track

Słuchalność radiowej Jedynki spadła z 4,4 proc. do 3,7 proc. (fot. materiały prasowe)

W okresie luty-kwiecień Program I Polskiego Radia zanotował najniższą słuchalność w historii badania Radio Track.

Z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar i Adres:Media, wynika, że RMF FM (Grupa RMF) osiągnął 30,2 proc. udziału w czasie słuchania wobec 29,8 proc. w okresie luty-kwiecień 2024. Słuchalność Radia Zet (Grupa Eurozet) spadła z 15,1 proc. do 14,5 proc.

Najgorszy rezultat Jedynki w historii badania

Udział Programu I Polskiego Radia wyniósł 3,7 proc. (spadek 4,4 proc.) i jest to najgorszy rezultat w historii badania. Po raz pierwszy słuchalność radiowej Jedynki poniżej 4 proc. spadła w pierwszym kwartale 2025 roku (do 3,9 proc.). Od połowy lutego 2024 roku dyrektorką Programu I jest Paulina Stolarek. Dla porównania w okresie luty-kwiecień 2023 roku Jedynka notowała 4,8 proc., a luty-kwiecień 2022 – 4,9 proc. Po raz pierwszy słuchalność poniżej 5 proc. spadła w okresie listopad 2019-styczeń 2020.

Czytaj też: "Kobiety w kosmosie" nowym podcastem radiowej Trójki. Autorką Anna Kowalczyk

W najnowszej fali słuchalność Programu III Polskiego Radia wyniosła 2,4 proc. (wzrost z 2,1 proc.), Programu II – 0,5 proc. (spadek z 0,6 proc.), a Polskiego Radia 24 – 0,5 proc. (spadek z 0,6 proc.). Radio Maryja poprawiło wynik z 2,1 proc. do 2,5 proc.

Wśród rozgłośni ponadregionalnych prowadziło Radio Vox FM (Grupa ZPR Media) z 3,1 proc. (spadek z 3,2 proc.). Antyradio (Grupa Eurozet) miało 2,5 proc. (2,5 proc. rok wcześniej), Tok FM (Grupa Eurozet) – 2,3 proc. (spadek z 3,2 proc.), RMF Classic (Grupa RMF) – 1,6 proc. (wzrost z 1,5 proc.), Eska Rock (Grupa ZPR Media) – 0,6 proc. (rok temu Muzo.fm – 0,4 proc.), a Radio Wnet – 0,5 proc. (0,5 proc. rok wcześniej).

Spadła słuchalność Meloradia

Radio Eska (Grupa ZPR Media) dzięki zwiększeniu słuchalności z 7 proc. do 7,4 proc. umocniło się na pozycji lidera wśród sieci radiowych.

Czytaj też: Tok FM zmienia ramówkę. "EKG" o nowych porach, bez codziennych wywiadów Lizuta

Udział zwiększyły także:

  • regionalne rozgłośnie publiczne zrzeszone w Audytorium 17 – z 4,3 proc. do 4,7 proc.;
  • RMF Maxx (Grupa RMF) – z 3,2 proc. do 3,3 proc.;
  • Radio Plus (Grupa Eurozet, Grupa ZPR Media) – z 2 proc. do 2,1 proc.;
  • Radio Pogoda (Grupa Eurozet) – z 1 proc. do 1,1 proc.;
  • Radio Eska2 (Grupa ZPR Media) – z 0,8 proc. do 1,1 proc.
  • oraz Chillizet (Grupa Eurozet) – z 0,2 proc. do 0,3 proc.

Słuchalność Radia Złote Przeboje (Grupa Eurozet) wyniosła 2,6 proc. (spadek z 2,8 proc.), Meloradia (Grupa Eurozet) – 0,8 proc. (spadek z 1,1 proc.), a Rock Radia (Grupa Eurozet) – 0,3 proc. (spadek z 0,6 proc.)

Czytaj też: Radio umiera w ciszy. Drastyczne zmiany w Meloradiu nikogo nie zainteresowały

(KOZ, 12.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.